reklama

Mám ťa rada, mám Ťa rád...

Mám Ťa rada, mám Ťa rád... Ako to túžime  počuť. Ale vieme to aj povedať? A kedy je vhodný čas to povedať? Po týždni? Po mesiaci?Po roku? Či na nejaký sviatok?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Blíži sa Valentín. Čas, kedy asi naozaj o tieto slová nebude núdza.

Ale slová"mám Ťa rád",sú u každého človeka inak sfarbené.
Teda nemusíme ich používať, len keď prežívame patetickú lásku,
ale možno by sme ich chceli povedať človeku,
ktorý v skutočnosti nám dá pocit istoty, pohody.
Možno nimi chceme priznať svoj záujem,ukázať, že nám na vzťahu záleží,
ponúknuť svoju zraniteľnosť a poďakovať za pocit bezpečia.
Ja neviem, kedy existuje vhodný čas povedať niekomu tie krásne slová.
Po dvoch dňoch, po týždni, ...?
Najsprávnejšie vtedy, keď to cítime a máme komu..
Tak okrem červených srdiečok, čokolády, či ruže , nezabudnite zaplaviť týmito krásnymi slovami svojich partnerov,
rodičov, možno aj deti, svojich blízkych na ktorých nám záleží .
A nemusíme čakať na Valentína.Skúsme hneď dnes.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nečakajme na potom...

Hana Čulakova

Hana Čulakova

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Občas pracujúca dôchodkyňa. Neviem, robím preto, že si chcem niečo dokazovať, alebo zaháňam samotu, či motívom sú peniaze...?Ale práca ma zatiaľ baví a ja som sa v nej našla. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu