reklama

/ne/obyčajný človek

Ak chceš dosiahnuť koryto, musíš skloniť hlavu-hovorí jedno príslovie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tak toto ma napadlo, keď sa podpisovala zmluva medzi SaS a Obyčajnými ľuďmi a pán Matovič sa zaviazal, že do konca volebného obdobia nevystúpia s poslaneckého klubu.

Koľko ľudí pri stretnutí mi povie:"som taký obyčajný človek". Áno, je nás veľa,obyčajných ľudí, chodíme do roboty, ak ju máme, potom opraviť starý dom ak sme boli šťaslivcami a zdedili sme ho, podaktorí do večera na záhradkach...medzi priateľmi si ponadávame, občas pri správach vypíname telku a s pokorou a strachom aby sme o niečo neprišli mlčíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...a zrazu sa našiel "/ne/obyčajný človek", ktorý sa ozval.

Nedočkavo som čakala každý týždeň na plátok v regionálnych novinách a priznám sa, padla mi sánka obdivom, okrem toho, že je taký úspešný, že si môže tieto plátky vydávať aj preto,že svoje názory a posoje dosť ostro verejne prezentoval.Veď koho by neoslovili príspevky ako:

"načo nám je 150 poslancov.., zaslúžia si poslanci 120tisícové platy...,kde ste na to vzali...,jasné skutky, jasné tresty...bratranček..."

a zrazu sa témy s ktorými vstupoval do volieb nebudú riešiť teraz ale dodatočne!?Už pred voľbami som sa niekoľkokrát mailom pýtala, ako chcú štyria ľudia presadiť svoje požiadavky proti 140. Vtedy som nedostala odpoveď. Ale bola takmer na dosah ruky, štyria ľudia odídu z poslaneckého klubu SaS ak sa nezapracuje aspoň pár ich volebných sľubov.Neverila som vlastným očiam, naozaj si stojí tento /ne/obyčajný človek za svojimi názormi....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz sa pýtam, kto vlastne ťahá nitkami bábky "/ne/obyčajný človek", naozaj si autor plátkov do regionálnych novín prerúbal cestu sám, alebo o pár týždňov sa nám otvoria, oči, kto je tento /ne/obyčajný človek. Je to taký dobrý hráč?Veď koľko pozornosti mu venovali média za pár týždňov a pritom nemusel presadiť ani jeden predvolebný sľub.Alebo ustojí tento tlak a bude bojovať natoľko nakoľko bude stačiť a nevzdá sa svojej "slobody".

Vravela som včera jednému známemu, že som tomu /ne/obyčajnému človeku fandila, a on mi na to odpovedal biblickou vetou:

"Blahoslavení, ktorí uverili...."

Hana Čulakova

Hana Čulakova

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Občas pracujúca dôchodkyňa. Neviem, robím preto, že si chcem niečo dokazovať, alebo zaháňam samotu, či motívom sú peniaze...?Ale práca ma zatiaľ baví a ja som sa v nej našla. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu