reklama

nekráčaj za šťastím, choď mu oproti

Bolo obdobie,keď mi smútok zakryl zrak a ja som sa zabudla spýtať na bolesť inej zranenej duše. Ale teraz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Uvedomujem si, že život je postavený na vzťahoch, na láske, že každý potrebuje niekoho.
Určite sa aj vám stalo, že ste sa potrebovali vyrozprávať. Ja viem vykecať sa nestačí, aj keď efekt
vyrozprávania je veľmi silný a veľmi upokojujúci.Často totiž nie je taký stresujúci problém, ktorý nás trápi,
ale stresujúce je ako ho prežívame.A niekedy stačí tak málo, zveriť sa niekomu so svojimi pocitmi.

A tak skúsme občas počúvať a urobíme veľa nielen pre tých druhých, ale aj pre seba.
Určite nás ohromí, kde berú niektorí ľudia toľko sily. Život s nimi zamáva, zvalcuje ich a oni
sa znova pozbierajú, idú si po svojom, kráčajú životu oproti.
A mnohé ľudské osudy nám nastavia zrkadlo, začneme veci inak vnímať a prežívať, dokážeme
nad sebou pozitívnejšie premýšľať.
To všetko nás obohatí , posunie, pomôže nevzdať sa.
A ak nemôžeme pomôcť, snažme sa byť aspoň empatický..

Aj ja som takto našla samu seba a možno aj toho, čomu sa hovorí život.

Už viem, že nemám kráčať za niečim, ale, že šťastiu treba ísť v ústrety.
Veď šťastie, to je len iné meno pre radosť, pokoj, lásku....

Hana Čulakova

Hana Čulakova

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Občas pracujúca dôchodkyňa. Neviem, robím preto, že si chcem niečo dokazovať, alebo zaháňam samotu, či motívom sú peniaze...?Ale práca ma zatiaľ baví a ja som sa v nej našla. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu